Prekių pristatymas

 

PRIEŠ ATVYKSTANT ATSIIMTI PREKIŲ PASISKAMBINKITE SUSITARTI DĖL ATVYKIMO LAIKO NURODYTAIS TELEFONŲ NUMERIAIS.

Prekių atsiėmimas UAB "Akvasistema" atstovybėse

Jeigu nusprendėte, patys nemokamai atsiimti prekes Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje:

  • Gausite prekę greičiau;
  • Galėsite atsiskaityti prekių atsiėmimo metu grynaisiais arba banko kortele;

Prekes nemokamai galėsite atsiimti (žiūrėkite filialo prekių atsiėmimo laikus): 


 

Gaukite prekę tiesiai į namus! Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Jeigu nusprendėte pasinaudoti prekių pristatymu per kurjerių tarnybą:

  • Gavę užsakymą ir mokėjimą, siuntinį išsiunčiame per 1 - 2 darbo dienas;
  • Prekės pristatymo terminas - iki 3 darbo dienų. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo apmokėjimo už prekę dienos;
  • Prieš pristatydamas prekes, Kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką;
  • Pristatymo mokestis iki 20 kg -  7€ su PVM;
  • Atsiskaitymas kurjeriui, prekių pristatymo metu - 3,63€ su PVM;
  • Prekės sveriančios 20 kg ir daugiau - pristatomos atskiru susitarimu;
  • Prekės pristatomos tik užsakyme nurodytu adresu;
  • Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją nurodydamas  priimsiančio asmens duomenis, pildant užsakymo pristatymo informaciją.
  • UAB "Akvasistema" saugodama gamtą, pasilieka teisę pristatyti prekes antrinių žaliavų pakuotėse. 

Dauguma užsakytų prekių (prekės iki 25 kg) už € 7 pristatymo mokestį pristatomos iki pat gavėjo durų be kitų papildomų mokesčių.

 

Prekių pristatymui į Kuršių Neriją taikoma atskira kainodara.

Pasirinkus pristatymą į Kuršių Neriją su Jumis bus atskirai susisiekta dėl galutinės pristatymo kainos.

Pristatymo kaina į Kuršių Neriją prasideda nuo 25 € (su PVM), ir gali kilti atitinkamai nuo siuntos svorio ar siuntų skaičiaus.

 


Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • Prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • Prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Pirkėjui pasirašius prekių pristatymo patvirtinime laikoma, kad pirkimo – pardavimo sutartis įvykdyta ir Pirkėjas neturi pretenzijų.

 


Kilus klausimams, susisiekite su mumis el. paštu info@akvasistema.lt arba kontaktuose nurodytais telefonais.

 

Rašyk
Skambink